Sunday, March 01, 2009

O portie de ras!

Pt Alina: 1.Azi vreau sa puna fiecare cate o suma simbolica si sa bem pentru tine pana la coma alcoolica.
2.Ce atata modestie ce atata rusine, eu cred sincer ca Dumnezeu te-a facut cu dedicatie pentru mine.

Pt mine(de la Alina=)):Sunt intr-o mare dilema din care tu ma poti scoate acu'..numele tau e "Sexy" sau pur si simplu asta esti tu ?

Pt Alin: Ne iubim cu foc prin mesaje de amor si ne simtim ca la Paris chiar daca stam langa Obor.

Pt Kiki: Nu este un mesaj de agatat pentru o mimoza, dar daca tu esti o pastila atunci fac cu placere o supradoza..
A mai trecut un an si este aniversare ta, iti multumesc din suflet pentru ca ai desteptat in mine dorinta de a bea.

Pt Stef: Iti dai seama cand ai reusit cu un mesaj de agatat cand in maxim 24 de ore reusesti sa o aduci in pat.

Pt Ioan: Soarele straluceste si totul este minunat, dar fara tine garsoniera mea din Ferentari nu mai pare un palat.

Pt Alina din nou: Te stiu de ieri si parca te iubesc de-o viata, hai sa mergem la Mall la un film si sa mancam dulceata.

Pt Venety(sa nu te superi:))>:D<): La Multi Ani La Multi Bani La Multi Fani la tot ce n-ai avut si ai visat .

Pt Kiki,Alina,Alin,Stef: Am vrut sa-ti dau un mesaj de buna dimineata de cand ma situ dar ce vina am eu ca ma scol mereu asa tarziu ?!

GLUMESC,da?!:))

1 comment:

Venety said...

:)) hai maaa :))>:D<
e primavara, cum sa ma supar?
i adore you!>:D<

vai si nu te-am vazut azi:(