Monday, March 16, 2009

Varianta carte-realitate.

Explicatie: Acum 3 luni am citit o carte.toate bune si frumoase,insa tot ce-am retinut din carte a fost discursul pe care tatal personajelor principale li-l tot repeta de fiecare data cand le prinde bete.si singura chestie pe care am retinut-o de la mama in intregime e un discurs aproape la fel,doar ca tinut in alte imprejurari,destul de dese,de altfel.

"Am auzit vorbele astea de atatea ori incat puteam sa le recit pe de rost.Cand am auzit vorbele astea primele opt sute de ori chiar m-au impresionat."

Carte:
E jocul cu cana,am gandit eu.
-E jocul cu cana,a zis tata cu tristete.
Si numai Dumnezeu stie ca nu vreau sa sfarsesc ca matusa Julia.
-Si numai Dumnezeu stie ca nu vrei sa sfarsesti ca matusa Julia,a spus tata obosit.
*matusa Julia fiind sora acoolica a tatalui.
Sunt bani aruncati pe apa sambetei,am gandit eu.
-Sunt bani aruncati pe apa sambetei,a zis tata serios.
Bani pe care nu-i am.
-Bani pe care nu-i ai, a continuat el.
Si o sa-mi distrug sanatatea.
-Si o sa-ti distrgui sanatatea, m-a avertizat el.
O sa-mi rapeasca frumusetea.
-Nu-ti foloseste la nimic!a exclamat el.
Gresit! Uitase sa-mi spuna ca bautura avea sa-mi rapeasca frumusetea.Era cazul sa-i amintesc.

Realitatea mea: Anca-evident absente,note mici,fumat sau altceva.
Mama-evident dezamagita,aplica psihologia citita din carti si incearca sa se abtina sa urle la mine,pentru ca urland nu-mi devine "prietena".O,da.
MORALAAA..apoi:
Pentru ca si in Biblie scrie..
-Pentru ca stii ca in Biblie scrie, incepe mama.
O,stai sa-mi amintesc exact cum scria.
-Of,stai sa-mi amintesc exact cum scria.
A,da.
-A,da.
Pana si mama celui mai mare criminal isi iubeste copilul.
-Pana si mama celui mai mare criminal isi iubeste copilul.
Si ii da dreptate pana la capat.
-Si ii da dreptate pana la capat.
Chiar daca a gresit mult fata de el,fata de ea si fata de Dumnezeu.
-Chiar daca a gresit mult fata de ea si de el si inclusiv fata de Dumnezeu.
Si ea stie ca e mama lui si nu are de gand sa-l renege,indiferent de faptele lui.
-Si ea stie ca e mama lui si nu are de gand sa-l renege,indiferent de faptele lui.
Si il sustine.Si tu,ca mama oricarui criminal si ca orice mama din lume,ma iubesti orbeste.
-Si il sustine.Iar eu,la fel ca mama oricarui criminal si la fel ca mama oricui din lumea asta,te iubesc orbeste.
Am inteles.
-Ai inteles?
Ar fii cazul sa imi raspunzi.
-Ar fii cazul sa-mi raspunzi.
-Am inteles..

3 comments:

a.m said...

si eu te super-ador anuta rauta <3
si stii ca discursul asta va avea loc diseara :))
>:D<

a.m said...

auu :))
nu'i nimic macar ai scapat :))

Anonymous said...

foarte, foarte, bun :)