Saturday, March 21, 2009

she's a mistery.


adela.
as fuma lejer tigara dupa tigara.dar nu aceleasi.as fuma intai tigara mea preferata,apoi tigara preferata a lui anne,apoi as lua-o de la capat.mi-as distruge plamanii si sanatatea si nu mi-ar pasa,pentru ca oricum murim cu totii.am avea o dacie rosu sters care sa mearga incet,ne-ar claxona masinile scumpe pe lunga autostrada a soarelui.am fi in drum spre mare,si nu ne-ar pasa de nimic.am asculta melodii vechi, in casetofonul aproape stricat al daciei tale.de fapt,dacia nici macar nu ar fi a ta,ar fi a cuiva caruia nu-i mai trebuie.nu ne-am grabi nicaieri,pentru ca vara e lunga,iar marea ne asteapta.ne-am opri la fiecare suta de kilometri pentru a ne dezmorti si a ne arunca si rostogoli ca niste catei jucausi prin iarba arsa de soarele dogoritor.ne-am stropi cu apa,apoi am uda scaunele din fata ale masinii,dar nu ne-ar pasa.as purta perechea mea de blugi scurti,balerinii albastri si bluza vaporoasa bleomarin,iar parul ar fi blond deschis cu putine nuante roscate care nu s-au spalat de tot dupa incercarea din aprilie.tu ai purta tricoul negru de superman,o pereche de pantaloni scurti care m-ar amuza atat de tare si te-as fi corupt sa porti o pereche de conversi din panza.mi-ai fuma din tigari,ca de obicei.
am ajunge in 2 mai si ai parca masina pe marginea plajei.am fugi si ne-am arunca in apa cu hainele pe noi,apoi ne-am intrece pana la geamandura.m-ai intrece,eu m-as intoarce dezamagita si m-as tranti direct pe nisipul fierbinte.ai veni si mi-ai lua soarele,iar apoi am face schimb de replici nesemnificative.
a: "de ce-mi iei ceva ce nu-mi poti da?"
c: "pentru ca ti-as putea da orice altceva"
apoi ne-am saruta lung,iar tu ai scuipa nisipul pe care-l aveam pe buze.sarutul nostru ar avea gust de mare,nisip si iubire.
am astepta seara si am dormi pe plaja.am face dragoste si te-ai plange de gustul tigarii de dupa.te-as iubi si mai mult.
dar stiu ca niciunul din aceste lucruri nu s-ar intampla,pentru ca avem alte planuri,nu ai avea carnet,nu am avea nici dacie si n-as putea pleca toata vara de acasa.dar eu tot visez.am dreptul asta.nu mi-l poti lua.

2 comments:

n o l a h. said...

baaa aia sunt muni si pica:))))
ii cunosc:)))

n o l a h. said...

nu le zic ba nu le zic:P
de ce le.as zice?in fond,si eu iubesc poza aia:X:X:))