Saturday, March 14, 2009

n-are sens.

se trezeste,mananca un pic,traieste inca un pic,apoi se culca la loc.unde au disparut celelalte lucruri,mici sau mari,de zi cu zi?s-au evaporat in rutina care a intervenit intre timp.
niciodata nu imi iese o zi de plictiseala totala.sa stau,pur si simplu,cu fundu-n fotoliu si cu laptopul in brate,fara sa ma deranjeze altcineva inafara de mama,poate,care sa ma puna sa fac ceva.
macar azi nu am baterie.si am vecini cretini,care-mi propun sa ma sinucid.si bunica-mea la fel.daca simte cineva nevoia vreodata sa se interneze intr-un spital de nebuni,nu-i nevoie sa te duci chiar la spital.exista scara A a blocului P41(da,aia in care stau eu).nu,nu scara B,pentru ca acolo toata lumea e normala.
si am prieteni pe care-i detest si care ma deteste.pe care nu-i suport si care nu ma suporta.pe care nu-i suport,dar sunt extrem de bagaciosi.prieteni pe care-i suport si nu ma suporta.prieteni pe care-i ador si care macar ma suporta,sper!
pentru ca am impresia ca imi trebuie 2 chestii,nu doar o jumatate.

No comments: