Friday, July 03, 2009

anonymous




el/ea imi urmareste blogul si posturile,si gandurile,si tot ce scriu eu aici.intr-un fel,as vrea sa aflu cine esti si de ce imi dai sfaturi si spui chestii care sunt partial sau total adevarate despre mine,intr-un fel imi doresc sa ramai mereu in umbra si sa-mi scrii atunci cand am nevoie.si totusi..legat de ultimul tau comment,as avea cate ceva de zis..


"uh ancs. iar ai cazut in capcana asta a prieteniei"
vezi tu,cine nu cade in acea capcana e un om pierdut,care nu va simti vreodata ca si-a trait viata.

"nu inceta sa ai incredere in cine INTR-ADEVAR merita!"
as vrea sa incetez sa am incredere in oricine,dar uneori,cand te trezesti pe marginea prapastiei si nu mai ai unde sa fugi,trebuie sa acorzi incredere primei persoane care iti zice ca te va salva.

"Dar daca ai incredere si te dezamageste.. atunci imagineaza-ti doar ca a fost un vis urat."
da,ok,marginea prapastiei.poate i-am acordat incredere,dar,desi a facut tot ce putea,nu a reusit sa pastreze acea incredere pe care i-am acordat-o.poate a incercat sa ma scape de pe marginea prapastiei,si,decat sa ma lase sa cad in prapastie,a preferat sa ma abandoneze iar acolo unde eram.

"va veni altul...apoi altul...si apoi altul. exact asta vor crede si ei despre tine."
stii,cineva a zis candva ca "nu poti avea prea multi prieteni.daca ai prea multi,inseamna ori ca nu ai tu prieteni adevarati,ori ca nu esti tu insuti un prieten adevarat pentru ei".si stii de ce?pentru ca cu cat vin si pleaca mai multi,cu atat tu ajungi sa-i cunosti din ce in ce mai putin.o prietenie adevarata tine pentru totdeauna,indiferent de schimbari si indepartari si alte chestii.atata timp cat iti pasa cu adevarat,nu iti vei ignora prietenii adevarati si vei fi acolo cand au nevoie de tine,ii vei sustine si veti rade/plange impreuna.asta fac prietenii.

"ori ca esti slaba si le ceri iertare ori ca nu iti pasa. alege-o pe a doua. e cea mai buna.intotdeauna."
daca nu mi-ar fi pasat de la inceput,nu as fi ajuns pe marginea prapastiei,sperand sa-i pot acorda incredere cuiva care e in stare s-o pastreze pana la capat.si a doua varianta nu e intotdeauna cea mai buna.am simtit-o pe pielea mea,si nu mi se pare a fi deloc buna,decat in situatiile in care acei asa-zisi prieteni te scapa direct in prapastie.

4 comments:

Anonymous said...

spun lucruri partial sau total adevarate despre tine? ;))
amuzant. de ce? pentru ca noi 2 nu am vorbit niciodata. ah. ba da. de vreo 2 ori. dar fara importanta.
normal k va veni altul si altul. pentru ca nhu au fost niciodata prieteni adevarati. si sti la cine ma refer.
e bine ca nu te-au lasat sa cazi in prapastie. te-ai intrebat de ce?
ai putea sa ai incredere doar partial in primul care se ofera sa te ajute.intelegi ce vreau sa iti spun?
"si a doua varianta nu e intotdeauna cea mai buna.am simtit-o pe pielea mea,si nu mi se pare a fi deloc buna,decat in situatiile in care acei asa-zisi prieteni te scapa direct in prapastie."
dupa ce te scapa, pleaca. si vin altii. la asta ma refeream. si te salveaza.dar nu poti avea incredere oarba in el/ea, doar pentru ca ti se pare ca e ok. E ca si cum ai lua acadeaua unui copil mic. Asa iti ia si prietenul increderea.
TAKE CARE! >:D<

ps. nu cred ca vrei sa stii cine sunt.
nu cred ca sunt eu gata sa iti spun cine sunt.

anca said...

poti sa-mi raspunzi la 2 intrebari(gen,fara asta)?esti fata/baiat?de ce-mi citesti blogul?adica nu e atat de interesant si cacat si,daca ar fi fost cu adevarat interesant si bun de ceva,as fi inteles de ce-mi dai sfaturi si-mi lasi commenturi si chestii de genu..

Anonymous said...

1. fata.
2. nu te subestima. scrii foarte mf. in postarile in care cred ca inteleg, oarecum, ceva. daca te deranjeaza, nu o sa iti mai las commenturi.

anca said...

nu ma deranjeaza,sunt doar extrem de curioasa cine esti.