Sunday, July 05, 2009

leapsa

Paula,daca citesti asta,am furat-o de la tine de pe blog:)).iarta-ma;;),dar nu iau decat intrebarile care-mi plac:)).

3. Iti place cafeaua?
doar cea facuta de alina.

5. Cum te simti acum?
plictisita.

6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti indragostita?
n/n

7. Iti place parul tau?
doar cand il tin cu ochelarii mei super

8. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
mi-a ramas capu intepenit intr-un tub din aqua magic:

12. La ce te gandesti cand auzi cuvantul “varza”?
la denisa,alin,alina si teddy

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
da,doar ca sa-i zic ca am aflat de pe blogul antoniei ca-l cheama BOSCHETE:X

31. Ce face maine prietena ta cea mai buna?
isi ataseaza coaie,pentru ca n-am

36. Ai intrat vreodata intr-un zid?
nu,atractia dintre mine si stalpi e mult mai mare.

46.Ai o vedere buna?
nu buna,cea mai buna

49. Ai fost vreodata sarutata in lift?
ghici

56. Esti intr-o relatie complicata?
ghici

57. Urasti mai mult de trei persoane?
si din nou,ghici

64. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
undeva-n balcani(doar ca sa-l enervez pe alin)

No comments: