Friday, July 31, 2009

whist

am spus ca voi scrie un post pentru voi,asta si fac.mi-e groaznic de dor de voi si de whist-ul pe care il joc cu voi.pentru ca alin e cel care castiga absolut mereu, pentru ca alina e cea care castiga cand vrea alin sau cand nu joaca el, pentru ca andra mereu incearca sa iasa pe 0,chiar si atunci cand nu are voie si pentru ca tot ea ne imparte carti extrem de proaste cand le face ea, pentru ca lui teddy mereu ii pica carti proaste,indiferent de cine le imparte si se oftica si se arde si ne arde si pe noi in prostie, pentru ca denisa e cea care tace si face aproape mereu, si alin trebuie sa se bata cu ea pentru locul 1, iar eu sunt cea care mereu tine scorul si se oftica, pentru ca mereu ma ardeti pe mine.

pentru ca va iubesc si iubesc whist-ul cu voi, dar nu sunteti singurii cu care il joc:)) >:D<.

7 comments:

Anonymous said...

ma bucur ca ai asa prieteni:*

alina-mi-e lene sa ma loghez said...

eu ma bucur ca sunt printre ei.
cum sa iti explic,noi murim fara tine ca arbitru!
hai sa tii scorul ca inebunesc pentru ca:
andra nu stie sa adune, denisa nu stie sa traga linii si teddy isi pune puncte in plus!!!!!
MI-E DOR DE TINEEE!!
>:D<

a n d r a said...

ba stiu sa adun....dar ador sa va calc pe voi pe nervi ca sa ma misc cat mai lent...pentru ca noi stam asa putin timp impreuna si eu vreau sa il prelungesc....

a n d r a said...

si pentru ca mereu ma gandesc ca cu cat ma misc mai repede cu atat o sa jucam mai tarziu un alt joc....si poate ca la urmatorul joc o sa fie acolo si o anca care tipa "stati, stati ca eu nici n-am terminat de facut scoru' si nici nu m-am uitat la carti....eee, ma pipi pe voi...ce carti proaste dai, andraa!"

anca said...

e clar,andra,ca ti-e dor de mine:))>:D<. in primu rand,anca nu vorbeste asa,ci "hai,frate,aveti de gand sa ma asteptati si pe mine?nici n-am scris scoru" si apoi as zice"andraaa,nu mai faci cartile in viata ta.ce carti de cacat,sa mor!"
intelegi?:))

a n d r a said...

da draguta...vezi.....trebuie sa te intorci sa bagam un whist asa de vara....

Anonymous said...

trebuie sa va invat rentz asha nu se mai poate:))