Sunday, October 31, 2010

cea mai buna duminica


e asa frumos sa gasesti pe cineva. pe cineva care te intelege si te apreciaza si ajunge sa te iubeasca, asa cum si tu iubesti inapoi. mesajele de noapte buna iti fac visele mai frumoase si mesajele cu buna dimineata te fac sa te simti centrul universului cuiva, sa simti ca lumea chiar sa invarte in jurul tau si te trezesti cu o imensitate de sentimente bune, care vrei sa fie impartasite tuturor, pentru ca atunci cand tu ai o zi atat de buna, vrei ca toti sa simta la fel. azi e o ultima zi de octombrie, de-acum am de asteptat inca 12 luni pana la ziua mea iar, dar ma simt atat de bine, pentru ca observ ca, uneori, toamna e chiar mai frumoasa decat primavara. pentru ca acum se intaresc iubirile infiripate cand afara era soare, cald. acum observ cat de frumoasa e dragostea, din nou, si poate supravietui si pe timp de iarna, nu doar in jumatatea calda a anului. iubesc atat de mult si atat de multa lume, si, asa cum a spus "cineva" candva, poate pentru lume, eu sunt cineva, dar pentru cineva, eu sunt lumea. si se pare ca cei pe care-i iubesc sunt lumea pentru cineva-ul lor. pentru ca asta e un lucru frumos, sa fii lumea cuiva.

a fost o zi perfecta. iubesc sa am luni intregi proaste, pentru o zi ca azi, ca sa pot pretui zilele perfecte.

1 comment:

SM.Art said...

ce frumos :o3 ador poza:D
eu as vrea sa fie si-o perioada in care luni de-a randul sa fie perfecte ca zilele astea