Tuesday, October 19, 2010

teenager dream

azi sunt cea mai fericita. pentru ca am reusit sa trec peste chestii dureroase peste care nu credeam, la timpul lor, ca o sa pot trece. sunt fericita si nu-mi mai pot dori nimic, pentru ca deja consider ca am totul. poate nu totul in viziunea unei papusi de bani-gata, dar am tot ce mi-as putea dori ca sa fiu fericita. si pentru ca sunt un pic retardata, ziua de maine va fi singura zi in care voi prinde TOATE orele din zi. chiar daca voi avea o fata de homeless si cearcane cat jumatate de fata.

azi sunt fericita. e un sentiment atat de draguuuut, incat merita sa fii calcat in picioare, zdrobit, scuipat, inselat, mintit, ignorat, doar ca sa-ti revii si sa simti, la un moment dat, ca sufletul tau si-a revenit si e incredibil de fericit cu ce are si cu ce a reusit sa obtina dupa ce a pierdut, candva, totul. sau aproape totul.

3 comments:

SM.Art said...

cat de frumos :o3 chiar discutam cu-o prietena daca exista fericire adevarata cand simti ca mai fericit de-atat nu poti fii...
:D vad ca exista..

Anonymous said...

Laaa Muuulti Aaaani! sa fii sanatoasa, iubita si sa ai partee de toooot ce este mai bun.
Distreaza-te, distreaza-te, distreaza-te!Doar ai 17 ani, ce naiba!
mega hug. >:D<

xoxo,
A.

anca said...

multumeeeesc mult de tot>:D< asa o sa faaaaaaac>:D<