Monday, June 08, 2009

drum


las-o sa greseasca si sa invete din propriile greseli.sa invete sa-i pese sau sa invete sa devina un om fara sentimente,un robot.sa-si aleaga propria cale.

cale plina de minciuni sau cale curata,frumos aranjata si slefuita,pura si sincera.


sau las-o sa se schimbe.a gresit,a invatat din greseli,s-a impiedicat de prea multe ori in calea ei,si-a descoperit adevaratii prieteni si a cules toate pietrele de care s-a impiedicat.pentru ca,pana la urma,a realizat ca pietrele devin din ce in ce mai grele si ar putea sa le lase jos si sa nu le mai culeaga.a inceput sa mearga pe un drum drept,fara ocolisuri sau pietre.


pacat ca pe acel drum inca nu a gasit pe nimeni care sa observe ca si-a schimbat drumul.


20 comments:

a.m said...
This comment has been removed by the author.
anca said...

antonia,dragoste=)).pacat ca postul asta NU e pentru tine.simte-te in alta parte:)

a.m said...

ahh, ma simtisem la partea cu robot :)). my bad:x

a n d r a said...

acum cine ar trebui sa se simta?:)

a n d r a said...
This comment has been removed by the author.
a.m said...

wow, ce bine va intelegeti.de ce te-ai culcat mai anca? =))

a n d r a said...

o da....bai da ce repede uiti....ce repede uiti...mai repede decat scriu eu un post pe blog...si parca ai trecut peste nu mi se pare(asta e pentru antonia ca, de, a trecut peste)

a n d r a said...

si asta e pentru anca....bai vacuto fulga hraneste-mi curiozitatea...de cine e?

anca said...

ah,antonia,nu ai taria necesara de a-ti lasa greselile la locul lor,sau cum?:)) trebuie neaparat sa-ti stergi commenturile,ce rau imi pare:)).care-i problema ta ca m-am culcat?:)

a.m said...

nu aveam o problema cu faptul ca te-ai culcat =)).but then again, nu prea intelegi tu care e faza cu ironiile astea. e mai greu, te inteleg :)

a.m said...

si pentru andra, nu ma voi satura niciodata, absolut niciodata sa fac misto de cineva. ma hranesc cu asta. e o diferenta. si uite ca are si anca 11 commenturi acum. e in culmea fericirii :))

anca said...

o,da=)).e o ironie in faptul ca m-am culcat.ti-am zis sa-ti mai lucrezi ironiile.si ghici ce,doua din alea 11(acum 12)commenturi,le-ati sters tu si andra>:D<.ah,ce ti-e cu matematica asta,iubire.

a.m said...

din moment ce ti-ai dat si singura seama ca andra si-a sters commentul (wow!, chiar e o chestie, incepi sa avansezi), nu cred ca mai are rost sa-ti explic faptul ca faza cu "culcatul" are legatura cu commul andrei, sau da? anunta-ma, eu sunt mereu aici daca ai nevoie de vreo explicatie, sau daca gasesti ironii pe care nu le intelegi :))(13)

anca said...

of,antonia,proasta esti,nenica>:D<.vad ca nici tu nu intelegi ce zic,incearca sa urci la loc la nivelul tau,ca la nivelul meu nu intelegi mai nimic:))

a.m said...

intrebarea e : intelege cineva ce zici? sau, tu te intelegi pe tine insati?:)) mai idioato>:D<

anca said...

oof,simpatica si proasta ca intotdeauna>:D<.uita-te la tine:*

a.m said...

la fel ca tine idioata mica>:D<

anca said...

macar eu sunt mica:)) ca doar de,antonia e mult mai sus ca mine,ce pot sa zic.si mai mare,in orice sens vrei tu.vezi sa nu cazi si sa te lovesti rau,rau de tot:).poate termini si tu,ca nu sunt tu sa vreau sa ajung la 50 de mii de commenturi,pot si altii sa-mi dea:)

a.m said...

macar sunt la inaltime, mai piscinuta. hai ca am terminat:*

anca said...

vad ca tu chiar n-ai ce face=)).stai si te holbezi la mine pe blog,doar doar iti mai raspund la commenturi.oof,si parca nu-ti pasa>:D< nu te mai obosi sa-mi arati ca-ti pasa,nu te mai cobori la nivelul asta:)),doar citeste asta si mi-e de-ajuns:)

desi pun pariu ca o sa-mi raspunzi,nu te poti abtine.doar esti antonia,cea careia nu-i pasa!=))