Wednesday, June 10, 2009

"his and her"story

"what's the problem with the word history?
well, history means his story.but girls can tell stories too.
yes,that is the problem.so we'll call it "his and her"story"


era o simpla studenta la drept in bucuresti,venita din provincie.tocmai terminase anul intai si se intorcea acasa.toate matusile ei nebune incercasera s-o convinga sa mearga in alt oras sa-i fie ghicit viitorul and stuff.si totusi, total impotriva ei,a fost tarata si luata pe sus pana la vrajitoare.

dupa o coada de cam 200 de persoane si o lunga plimbare prin acel oras minuscul,vrajitoarea i-a balmajit chestii care au lasat-o uimita.de unde stia de divortul parintilor?de unde stia problemele din cauza carora s-au despartit ai ei?

apoi,viitorul.viitorul in care ea nu-si facuse niciun plan.cata minte putea sa aiba la 19 ani?putina.oricum,pe moment,nu a crezut absolut nimic din ceea ce i-a zis vrajitoarea.

o sa cunosti un barbat cu "haina"(adica o sa fie in armata/politie),o sa fie brunet,cu ochii verzi,din celalalt capat al lumii,o sa ai o fata si un baiat,o sa aiba o viata lunga si fericita.

iar acela a fost barbatul vietii ei,pe care l-a cunoscut 2 ani mai tarziu,inalt,brunet,cu ochii verzi,tocmai din Cluj,din celalalt capat al tarii.7 ani mai tarziu am aparut eu,iar 9 ani dupa mine,fratele meu.


si mi se zicea MIE,cu predictiile acelei fete care acum e mama,sa nu cred in horoscop!

1 comment:

a n d r a said...

cat de tare, draga mea...iti dai seama...tre sa mergi si tu la vrajitoarea aia:)))