Monday, June 22, 2009

eu cui o dau?

1) Luaţi cartea cea mai la indemână, deschideţi la pagina 18 si scrieţi aici al 4-lea rand- "o esarfa,pe care sa o asortezi cu haine mai putin impre-"
2)Fara sa verificati cat e ora -16:35
3) Verificati –16:48
4)Cum sunteti imbracat?- maieu si pantaloni scurti?
5)Inainte de a raspunde la acest chestionar,la ce va uitati? -cine e pe mess
6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?- vocea lui Chowder de pe cartoon:>
7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?- azi(am jucat whist si am stat in ploaie.oaa)
8)Ati visat ieri noapte?-da,ceva plicticos si de care n-am chef sa-mi amintesc
9) Cand ati ras ultima data?-acum 5 minute
10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?-aeru conditionat
11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?-n-as castiga decat daca as juca la loto,deci probabil alt bilet la loto
12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?-swept away
13)Ati vazut ceva neobisnuit azi?-un cretin care statea in ploaie cu ochelarii mei de soare pe cap
14) Ce parere aveti despre acest chestionar? –l-am vrut si eu si mi l-au dat 2 persoane:))
15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca –nu stiti toti,dar imi vine sa ma cac!
16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?-maria?
17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?- MITICAAA!
18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate? -nu,imi place bucurestiu' pana in maduva oaselor.
19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?-imi pare rau,dar ai gresit usa
20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?– nimic.daca n-ar fi probleme/chestii naspa si tot restul,n-am fi bucurosi,noi,restul,de ceea ce avem
21) Va place sa dansati?-nu.poate
22) George Bush?-era chelios,din cate-mi aduc eu aminte?
23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? - Chowder

robert,pt tine e:)).

1 comment:

Anonymous said...

esti o ciudata!
tot tu esti "leapsa" ca eu eram "coco"=))
:*:*