Saturday, June 06, 2009

mori

viata e nedreapta de prea multe ori..

hai sa mori tu!serios?

3 comments:

a.m said...

dulceata, de urat te urasc pana in maduva oaselor, dar geloasa pe tine nu as putea fi nici daca mi-ar pune cineva un pistol la tampla.te rog frumos, nu mai fi atat de prefacuta/ipocrita prin commenturile tale gen "ai pierdut un prieten" bla bla.lasa-ma in pace si sarbatoreste-ti victoria.sau vrei sa-mi dai in continuare peste nas?poti sa faci asta, eu oricum am trecut peste.ciao:*

anca said...

sigur ai trecut peste=)).si geloasa siguuuur nu esti.hai mori,antonia,treci peste cele "2 zile de chin"si taci dracu din gura,ca vorbesti mult si aiurea,ca intotdeauna:).chiar in momentul asta pun pariu ca mori de ciuda ca na,poftim,ca sa-ti fac pe plac,am castigat in fata TA,chiar daca o cunosti pe andra de nu stiu cate miliarde de ani.mori>:D<.si vezi pe cine faci prefacuta/ipocrita.cred ca ai uitat sa te uiti in oglinda azi.

a.m said...

nici nu stii cat de geloasa m-ai facut prin acest comment anca, mai am putin si imi smulg fiecare fir de par din cap pe rand =)). prefacuta nu te fac eu, te-a facut mama ta :*. as putea sa ironizez fiecare cuvant de-al tau, dar mi-e teama ca e cam greu cu ironiile la tine, si nu le intelegi, asa ca nu voi mai avea nicio satisfactie >:D<