Friday, June 05, 2009

poate

anul asta s-a bazat doar pe 2 proverbe al dracu' de adevarate!

1.o sa se-ntoarca roata,si-atunci o sa vezi si tu cum e..
2.cine se scuza,se acuza.

poate-mi creste inima,poate nu.oricum ea are dreptate in tot ce ti-a zis si ar trebui sa-ti deschizi larg ochii,sa vezi ca inca,nu stiu,daca incepe sa-ti pese si de altii inafara de propria ta persoana,o sa vezi ca e inca langa tine,nu a plecat si inca mai poti schimba ceva.crede-ma,acum s-a intors roata,nu?simpatic,ce pot zice.nici nu stii cum m-am simtit eu cand tu sau altcineva,desi sansele,dupa cum vezi,sunt de 50% sa fii tu,ati bagat ditai strambele si ea(o alta ea,stii la cine ma refer) a aflat chestii pe care eu nici macar nu le-am gandit,daramite zis.dar na,a aflat si chestii pe care le-am zis.pentru ca au avut ALTELE grija.macar noi pana la urma suntem ok.tu cum esti?


ps: si incearca totusi sa te abtii de la comentarii handicapate,ca eu nu ti-am zis absolut nimic ironic.gandeste-te la ceva mai bun:)

3 comments:

a.m said...

din moment ce dai in continuare comentarii, cred ca iti pasa mai mult.
inceteaza cu "jignirile" gen "ai 8 ani".chiar nu pricepi ca nu ma intereseaza de nimic din ceea ce-mi spui?

anca said...

nu te intereseaza=)).sigur ca da.frate,mie cel putin chiar IMI PASA.si eu nu sunt aia care a inceput cu jignirile,si doar iti ziceam,nu te-am "jignit".

a.m said...

de cine/ce ITI PASA tie vreodata? :))