Tuesday, November 18, 2008

Amiiiicee!

alina •: imi palce:X
ancs .: palce=))
alina •: am sa ma gandesc si eu
ancs .: da,si mie imi palce:))
alina •: palce:))
ancs .: hai,zi-mi:>
ancs .: baa
ancs .: unde-i degetuuuul?:-&
ancs .: nu vezi degetul=))
ancs .: bleaaah,amiceee:))
alina •: chiar ca amice:))
ancs .: cred ca fac o obsesie pentru cuvintele astea 2
alina •: eu cu bleah aveam de mult dar amice ma termina mai ales daca il zice denisa=))
ancs .: da,da,stiu:)))
ancs .: eu de bleah o sa sufar doar cand e ea prin preajma=))
alina •: =))
ancs .: amiceeee:))
alina •: amicee:)))
alina •: imi palce de tine amice:)))
ancs .: mie imi palce DESPRE tine amiceee:))
ancs .: vai,dar unde e denisa,amiceeee?:)))
ancs .: =))
ancs .: amiceeeeee:))
alina •: si mie amice
ancs .: vaaai,ador deja cuvantul asta,esti nebuna?:)))
ancs .: amiceeee?
ancs .: l-as zice intr-una
alina •: si eu amice nu ma mai opresc:))
ancs .: =))
alina •: imi palce prea mult:)))
ancs .: ce cacaaat
ancs .: nu mi se schimba statusul=))
ancs .: amiceee
alina •: amice imi pare rau pt tine si sts tau=))
ancs .: oricum statusul era "amiceeeee":))))
alina •: gata vb prin comenturi
ancs .: genial amiceeee=))

Te ador,hon!>:D<

2 comments:

l.n said...

si eu amice=))

l.n said...

baaaa esti nebuna avem acelasi nr de postari
:X:X:x