Monday, November 10, 2008

O poveste de "adormit" tipe cretine!

In visul meu doar o bateam.Serios,doar ii carabaneam pumni si palme si ne injuram una pe cealalta.Dar realitatea ta e mult mai TARE,in puii mei! Intai o lipeste de perete..apoi,gandindu-se ca pleaca,ii va pune o piedica..la dracu,acum se aseaza peste ea si dai si arde-i palme si pumni..si de parca asta nu ar fi de ajuns,in puii mei,se apleaca si o pupa pe frunte.Iar Anca,aici de fata, ar fi martora la tot procesul si s-ar caca pe ea de ras.

Sfarsit.

5 comments:

l.n said...

da da sunt buna.
trebuie sa imi notez.a se efectua pana la sfaasitul lunii.asa o sa radem si noi mai bine cand deschidem subiectul asta:>

Venety said...

aoleu femeie dar tu chiar te plictisesti seara sau ce cacat a scris atatea posturi!?:)))

>:D<

Kiki said...

vai ma bag si eu =))

Anonymous said...

SI EU ;;)
e proasta da-o in ma-sa.
il merita pe gagicasu 100% :>
doi nesuferiti.

anca said...

mama,ce inflacarate sunteti,ma!=))