Sunday, November 09, 2008

De ce o iubeste lumea pe Ancaaaa?!

din perspectiva mea,de ce cred ca ma iubeste lumea!imi pare rau pentru modestia de care NU voi da dovada=))..
1.pentru ca eu chiar SUNT mai amuzanta cand am parul prins! si am si dovada=))
DOVADA:))
ancs .: ba,in cacat)
ancs .: sa intrii la mine pe blog
ancs .: sa vezi ultimu post
ancs .: sa-mi zici ce parere ai
ancs .: de fapt,ultimele 2
alina: ah bine
ancs .: staaai
ancs .: ca mai am nitel
alina: bine sa imi zcii cand
ancs .: gata
alina: ok
alina: intruu
ancs .: +))))
beth •: auoleu ai 3 noi
ancs .: )
ancs .: si mai scriu unul
ancs .: apropo
ancs .: sa-mi raspunzi neaparat la ala cu hartia igienica)
alina: ))))))))00ok
alina: imi plac
alina: m-ai facut sa ma pufneasca rasul
ancs .: ))
alina: in ultimul hal
alina:si se uita mama la mine
ancs .: sunt buna,ce mai
ancs .: si sa-ti ziiiiiic
ancs .: )
alina: ca stateam si dintr-o data..
ancs .: AM PARUL PRINS,ma
alina: zi
ancs .: ))))
alina: ))))))00
alina: mooor
ancs .: se adevereste
alina: )))))
ancs .: )))
alina: am stranutat esti nebuna
alina: ai dreptate
2.pentru ca vorbesc mult si repede si va place>:D<
3.pentru ca eu sunt amuzanta si vorbareata(chiar daca am zis asta si in primele 2 motive=))..) si atunci cand sufar de sindromul premenstrual
4.pentru ca impart tigari la toata lumea
5.pentru ca am o caruta intreaga de ticuri verbale: stii,a ca ce ca cica,face ca cica,si,asa,in puii mei,la dracu,in cacat,etc..
6.pentru ca eu sunt modesta care scrie pe blog motive pentru care o iubeste lumea
7.pentru ca pur si simplu ADOR sa barfesc
8.pentru ca ador sa ma cert cu persoanele idioate
9.pentru ca SUNT BLONDA JOS si I-O FAC LUI TEDDY duminica dimineata,cand suntem in excursii=))
10.pentru ca bat rau de tot lumea la cap cu intrebari cretine,la care eu oricum stiu raspunsul si apoi le zic ca da,stiu,si ca oricum e mai bine asa,decat altcumva(si aici am dovada)
DOVADAAAA!! am intrebat 3 persoane daca as putea ajunge sa plictisesc pe cineva! eh,stiam ca nu se poate asa ceva,stiam ca pot ajunge doar sa enervez pe toata lumea si da,e mult mai bine sa enervezi decat sa plictisesti..
11.pentru ca observ ca,desi nu am citit niciun comment in ultimele 5 minute,lumea imi da photo commenturi pe hi5 in prostie(deja am,in cacat,17 mailuri de la hi5=))..necitite!)
12.pentru ca sunt analfabeta si lumea ma intelege asa cum vorbesc,mult si repede si uneori prost..
13.pentru ca mereu rad ca idioata si ma dau in specatacol la toate orele,pentru ca eu cred ca stiu raspunsul,dar de fapt e o aberatie totalaaaa!ca la geografie,cand am zis de poli,in cacat=)).
14.pentru ca,desi sunt cea mai logica persoana pe care o cunosc,eu am nota prostului la logica(adica 5..)
15.pentru ca da,uneori pot fi si eu serioasa=))..
16.pentru ca mint des,si mult,si bine,dar nu pe toata lumea.

Ps:am mai zis sa ma iertati pentru modestia de care NU am dat dovada!?=))

4 comments:

l.n said...

face ca cica=))
modesta modesta
"pentru ca vorbesc mult si repede si va place"
din nou modesta.de unde ai dedus tu ca ne place?=))
ma cacai sa iti dau comenturi la ora asta si cacatul asta de blogspot ma mai pune si sa ii fac word verificarion.acum trebuie sa scriu rizerdi.de unde naibii le scoate?

Leonard said...

hehe ancs you're crazy ... just crazy

Anonymous said...

eu trebuie sa scriu substsi =)))))
SUBSTSI!!!
ce e asta ma?! :))))

in fine.
"si I-O FAC LUI TEDDY duminica dimineata,cand suntem in excursii"
ce anume ii faci? =)))))))))

si vezi ca ai uitat sa scrii ca lumea te iubeste pentru ca dai huguri pufoase si pupi pe toata lumea si esti adorabila cand faci asta ;;) si daca te ia cineva in brate zici "iii" ca un copil mic si il/o pupi ;;)

PS: ily >:D<

Anonymous said...

sau ai scris si sunt eu inapta si chioara?

PS: sicspier.
eu am luat-o pe alina cu rizerdi al ei. pe mine ma pune sa scriu chestii mai inteligente!!
=))))