Sunday, November 09, 2008

Autobuzele astea,Doamne..

Eram azi in 385 cu andreea si da,domnule,ma apuc eu sa-i balivernez cu entuziasmul specific cu care povestesc de obicei si bineinteles ca auzea ce-i povesteam eu andreei cam jumatate din autobuz,dar nu ma interesa..si uite asa,o tineam eu intr-o continua discutie in care toate frazele mele alternau cam asa" cuvant puii mei alt cuvant la dracu alt cuvant in cacat" si tot asa..si inainte sa ne dam noi jos la unirii,unui tip din fata mea incepe sa-i sune telefonul.si culmea! cum ii suna telefonul? eh,ceva de genul.."la naiba,in puii mei,iti suna telefonul.raspunde,in puii mei ca inchide boul asta!" eh,si o pfuneste pe mult prea blonda aici de fata anca rasul in autobuz.si cum rad ca o rata trasa de pene(cum tine lumea sa-mi aminteasca),m-a auzit si tipul cu telefonul,si,cum rasul este cotagios(cel putin,al meu chiar e!),l-a pufnit si pe el rasul..si eu ca vaca,ma dau jos din autobuz,norocul meu ca si el s-a dat jos la aceeasi statie,si ma intorc frumos dupa el si il intreb"nene,ai bluetooth?"..la care el imi raspunde sictirit"papusa,imi pare rau ca n-ai infra,ca ti se potriveste soneria!"..
serios,am ras jumatate de ora pe chestia asta incontinuu.si eu chiar POT rade atat,pana ma doare burta,ma dor "falcutele" si imi dau lacrimile.intrebati-o pe andreea daca nu ma credeti=))..sau pe vanzatoarea de la KFC,care s-a chinuit sa inteleaga ca eu nu aveam bani de meniu de 5 crispy strispuri,ci doar de crispy stripsurile alea in sine!

Ps:nu mi-a zis papusa,dar imi place cum suna "discutia" mai pincateriata de mine=)))..

No comments: