Thursday, November 20, 2008

Vreau sa-l revad!


As vrea sa se intersecteze vietile noastre plictisitoare la un moment dat,doar pentru cateva minute..sa ne recunoastem unul pe celalalt,sa ne dam seama cat ne-am schimbat,sa ne salutam,sa ne oprim 2 minute sa ne interesam unul de viata celuilalt si apoi sa ne vedem fiecare de drumul lui.As vrea sa ne vedem intamplator pe strada..Sa vad cat te-ai schimbat,cat de prost esti ca ne-am despartit..sa realizez ca tot ce-ai facut pentru mine a fost doar ca sa ma duci de nas,sa-mi dau seama ca toate glumele tale,la care eu radeam mereu,erau niste glume de cacat..sa-mi dau seama ca tot ce stiu despre tine(sau stiam,scuze) sunt doar niste dati nesemnificative din calendar..Si sa-mi dau seama apoi ca tot ce-a fost intre noi,doar intre mine si tine,a fost al nostru,sa-mi dau seama ca acel ceva a fost ceva-ul nostru,dar acel ceva magnific,care iti ramane in suflet pentru totdeauna,nu acel ceva dezgustator care imi revine in cap de fiecare data cand imi amintesc de noi..As vrea sa stiu cum de vara noastra a trecut atat de repede!Ne imaginam o gramada de chestii si nu credeam ca va ajunge un cacat sa ne desparta! Te-am iubit! Rau..Sau,ma rog,cat putea un copil cretin de 14 ani sa iubeasca..


Ps: I dig it when we kiss and we hug and you're cuter then a bug in a rug,my love! Acum te iubesc pe tine,pui!:X

2 comments:

Anonymous said...

i really miss you...BEST FRIEND!!!
(sau ex-best friend,ca nu stiu da ca o sa ne mai intelegem ca acum 15 luni)...
dar eu o sa ma straduiescsa refacem ce a fost.
:*:*:* >:D<

Anonymous said...

am zis 15 luni ca atat mi-a trecut prin cap:-??
si sunt cat se poate de sigur ca atunci ne intelegeam intradevar bine:)
apropo..nu stiu eu cat de curand o sa vezi tu acest comment:)) :*:*