Monday, November 17, 2008

Caciula,numai tipi atragi!

Pacat ca nu-s si buni..
Intai,am aproape cunoscut un impotent frustrat,care mai era si soferul troleului.Care,in puii mei,chiar era un frustrat! Ce mama dracului,am stat in inghesuiala aia din 69 20 de minute pe putin ca sa trecem intersectia de la Mosilor,ce draaacu! Si nu ne deschidea nenorocita aia de usa,desi cineva,un simpatic anume strigase din spate ceva in genul:"Jeguleeee,ne vedem la capat,sa vezi ce omor iti iei!"=))..
Apoi,cand treceam noi calme strada la Armeneasca,se baga un tip in vorba cu noi,ne intreaba cine ne-a suparat=)).eu,logic ma apuc si ii raspund,ca na..si ne intreaba:"nu va suparati,puteti sa ma ajutati cu o chestie daca va rog?!"..da,ce mai era sa-i zicem?!.."a,pai,puteti sa ma tineti si pe mine?" Gen WTF?! la care Alina:"a,pai,stii,nu prea am unde.." si ala nici nu terminase intrebarea si noi am inteles ca vroia sa-l luam in gazda=))..bine,bine,vroia doar sa dea un telefon.Dar,OMULEEEE,se vede pe fata ta ca vroiai sa ne furi telefoanele,in puii mei!Whatever..
Apoi,la Fornetiiul de la Rosetti,simpatica de Alina vroia sa-si cumpere chestii de-alea cu telemea FIX cand se schimba nenorocita aia tura! Incep eu sa-i zic ca hai sa mergem,ca-si cumpara de la metrou..Plecam noi,si in fata noastra la magazin era un cretin cu un ditai dulaul,dar era pasnic..Dulaul,nu tipul! Pentru ca boul ala s-a apucat sa strige dupa noi ca "Vai,dar nu mai sunt magazine la pasaj?" la care eu ma iau in gura cu cretinul si el imi zice "Vai,ametitelor,nu aveti de unde va mai lua mancare!" Adica CUM?! tu,un cretin de pe strada ma faci pe mine ametita?! Vaaaai,si ma iau de el,si urlam pe strada..Iar Alina,calma langa mine:))..face :"da,Anca,te-ai apucat sa urli la un tip cu o ditai javra langa el!"
Apoi,bineinteles ca in drum spre Prosper,s-au mai luat cativa drogati de mine si mi-au cerut numarul de telefon..Iee,e prima zi in care toti mi-au cerut telefonul,si nu idul! Fericireee!

Ps: Andraaaaa,te ador! Mersi mult,mult,mult de caciula! Chit ca arat ca o aurolaca autentica cu ea!:>

No comments: