Thursday, November 06, 2008

Trancaneala specifica de vineri dimineata!



Doamnee,a fost o excursie geniala! bine,bine,nu chiar geniala,dar in mare parte mi-a placut:X..

bineinteles ca totul a inceput la 6 dimineata sambata,cand eu urlam la tata ca mi-a promis ca ne duce pe mine si pe alina la liceu si chiar nu ma interesa daca are sau nu benzina:)))..

da,si bine ca am ajuns printre primele..am avut timp sa fumam, sa ma cac pe mine de ras, sa dau cafea pe mine, sa dea si alina cafea pe ea=)),ce mai,a fost o dimineata marfa..

aah,si bine!e cum zice toata lumea,trancanesc o gramada.treaba mea! cine altcineva ar fi putut obtine niste locuri atat de bune in autocar daca nu eu?:))=)) si sarmanu'baiat,dupa ce ca l-am terorizat cu "te rog,te rog,te roooooog" s-a mai si dat cu capul de chestia aia de bagaje cand s-a ridicat:)))..

doamne,mi-au turbat urechile pana am ajuns la brasov! cum poate,nene,ghidu' ala cretin sa vorbeasca atat?! macar daca ne zicea ceva interesant si m-ar fi lasat sa stau cum vreau,dar nu,nu,ca-mi rup spatele..cretinu'naibii..

la brasov a fost asa dragut:X..alexxx si-a facut un tatuaj atat de chiuuuut:X,il ador! si tipul care i l-a facut era =p~..

bineinteles ca am facut pe toata lumea sa ne astepte:))=))..whatever,am plecat spre sighisoara,unde,da,eu aici de fata,m-am umplut de draci..dar pana la urma tot in acelasi corp am stat,iee..

o,doamne(asta e pentru tine,kiki=))..)..la cina,bleah,am avut pilaf cu ditai gaina in farfurie..voi realizati ca au fost taiate pe putin 20 de gaini pentru noi?!wtf? "sare,sare,sare? intreaba-ma cine! cine? gaina din farfurie":))=))

hmm..si pe scurt,seara a fost marfa:X..m-a carat alin pe umeri("mergi pe linieeee!!")..zici ca eram beata cat radeam:))..stef s-a facut praf..apoi noi ne-am plictisit pentru ca nu avea nimeni nicio idee de ceva interesant de facut..apoi eu si alin am iesit la 3 dimineata pe geam si ne-am ratacit prin sighisoara:)))..dar am gasit drumul inapoi..si am ajuns pe la 5 inapoi..si da,da,nimeni din camera aia nu dormea! asa ca lasati-ma in pace,ca am inceput sa vorbesc doar pentru ca nu dormeati..si l-am enerat si pe ghid:))..a fost marfa;;)..


o iubesc pe alexxx pentru tatuajul pe care si l-a facut,pentru curajul si inconstienta cu care l-a facut!!:))>:D<

2 comments:

Venety said...

si da, a fost super excursia, INCLUSIV PARTEA CU TATUAJUL.
:D
love>:D<

l.n said...

te ador pentru postul asta.am ras 12 minute.m-am cronometrat