Monday, November 10, 2008

Nu am chef azi..

Ce stare naspa..nu-mi place! detest frigul si diminetile..detest serile si gerul..detest,in momentul asta,cam 99% din orice mi-ai zice ca iti place,pentru ca,da,in puii mei,Anca mai are si stari naspa! Si da,probabil e cacatul ala de sindrom premenstrual,si chiar SPER sa-mi vina dracului mai repede,ca sa scap de starea asta..
Miroase a iarna..mirosul de iarna e chiar placut! dar apoi imi dau seama ca vine iarna,cu tot cu frig,cu mocirla,cu bulgareli cu zapada mult prea inghetata si cu putina sau chiar deloc zapada..Doamne,ce stare de cacat! Cum naibii sa-mi displaca totul?!
Nu-mi plac mesajele tale de la ea! nici de la cealalta ea!
Nu-mi place cand imi canti "macarale"..
Nu-mi place ca e noapte si o sa mi se faca somn si o sa ma culc! De ce cacat tre sa ne culcam? Nu putem functiona incontinuu? Ar fi tare placut,ai avea mult mai mult timp!
Nu-mi place ca toata lumea,absolut toata lumea se ia de mine!
Nu-mi place cand ma face lumea "curva","tarfa",sau orice alt sinonim al acelor doua cuvinte! In puii mei,si care ar fi problema voastra?! Eu sunt aia,nu voi! Cascati ochii,in cacat,si uitati-va,ca,pe bune,NU ESTE PROBLEMA VOASTRAAAA!
Nu-mi place cand am stari de cacat!
Si bineinteles,in puii mei,NU imi place sa stiu ca Pamantul se poate invarti si fara mine! Dar ma duc sa ma culc.Se invarte pana maine dimineata,cand ma voi trezi.Din nou,dar sper ca fara o stare de cacat.


Si coaie,nu-mi mai cititi blogul in grup,ca ma simt naspaaa! Asta e special pentru boghy si stef!

No comments: