Monday, November 17, 2008

Idei?

Tin sa va dau dreptate! Intre incercarea de a-mi termina tema la info,a pleca de a acasa cat mai repede si a-mi si face ceva la parul asta cretin ca sa stea mai bine,am o noua obsesie! Si nu,nu mai e melodia de la Ronan Keating,ci de la EMIL,si vaca de alina mi-a dat-o!>:D<
Doamne,ce weekend urmeaza!Si urmatorul!Vaaaai..cred ca turbeaza mama cand imi va auzi programul:)))..De-abea astept,de-abea astept,de-abea astept!:X..Am 2 saptamani de scoala in care o sa supravietuiesc doar cu gandul ca weekendul asta va fi genial,la fel si celalalt!!

Ps: Mda,chiar ma bagati in ceata! Aseara si Antonia mi-a zis o gramada de chestii chiar adevarate! Chiar sunt asa de previzibila?!

"Noaptea-i pe tocuri,tu danseaza cu ea,noaptea-i pe fuga,tu spune-i sa stea.."

1 comment:

Kiki said...

iar melodia de la alina eu i-am trimiso :>:>:>:>